Afspraak maken, openingstijden en contact

Afspraak maken Burgerzaken

De balie voor burgerzaken is alleen op afspraak geopend, zowel voor aanvragen als voor afhalen. Dit kan tijdens onze reguliere openingstijden. Op woensdag kan er tot 20.00 uur een afspraak gemaakt worden.

Heeft u al een afspraak gemaakt maar wilt u deze wijzigen of annuleren? Dit kunt u doen met de link in het mailtje dat u van ons heeft gekregen als bevestiging van de afspraak.

Gelijk vanuit huis regelen 

Afspraak maken Burgerzaken

Openingstijden en telefonische bereikbaarheid

Het gemeentehuis is geopend/wij zijn telefonisch bereikbaar
maandag t/m donderdag08.30 uur - 16.30 uur
vrijdag08.30 uur - 12.00 uur

 

Telefoonnummer: 0113 395 000

WhatsApp: 06 23 23 69 42

 

Postadres

Postbus 70, 4416 ZH Kruiningen

Fax: 0113 395 333

Facturen

Klik hier voor de factuurvoorwaarden.
Facturen: invoice@reimerswaal.nl
BTW nummer: NL001598843B02
Rekeningnummer BNG (IBAN): NL24BNGH0285007165
BIC/SWIFT: BNGHNL2G
KvK nummer: 51143313

Nota ontvangen van de gemeente Reimerswaal?

Heeft u schriftelijk of per e-mail een nota ontvangen van de gemeente Reimerswaal? Betaal deze binnen 30 kalenderdagen. Een nota die niet op tijd betaald wordt, kan extra kosten met zich brengen. 

Het kan voorkomen dat er onjuistheden op een nota staan. Uitstel van betaling wordt na indienen van een schriftelijk verzoek en de behandeling daarvan, schriftelijk verleend voor uitsluitend het bestreden bedrag. Als uitstel van betaling niet wordt gehonoreerd, wordt het invorderingsbeleid gevolgd. 

Voor (belasting)aanslagen van Sabewa verwijzen wij u naar deze pagina Gemeentelijke belastingen | Gemeente Reimerswaal

Voor details van het invorderingsbeleid kunt u terecht op Invorderingsbeleid gemeente Reimerswaal | Lokale wet- en regelgeving (overheid.nl)

Calamiteiten

Voor noodgevallen aan wegen, riolering en openbaar groen, buiten kantooruren: 06 53 70 24 70