Afspraak maken, openingstijden en contact
Afspraak maken Burgerzaken
De balie voor burgerzaken is alleen op afspraak geopend, zowel voor aanvragen als voor afhalen. Dit kan tijdens onze reguliere openingstijden. Op woensdag kan er tot 20.00 uur een afspraak gemaakt worden.
Heeft u al een afspraak gemaakt maar wilt u deze wijzigen of annuleren? Dit kunt u doen met de link in het mailtje dat u van ons heeft gekregen als bevestiging van de afspraak.
Openingstijden en telefonische bereikbaarheid
maandag t/m donderdag | 08.30 uur - 16.30 uur |
vrijdag | 08.30 uur - 12.00 uur |
Telefoonnummer: 0113 395 000
WhatsApp: 06 23 23 69 42
Bezoekadres
Postadres
Postbus 70, 4416 ZH Kruiningen
Fax: 0113 395 333
Facturen
Klik hier voor de factuurvoorwaarden.
Facturen: invoice@reimerswaal.nl
BTW nummer: NL001598843B02
Rekeningnummer BNG (IBAN): NL24BNGH0285007165
BIC/SWIFT: BNGHNL2G
KvK nummer: 51143313
Calamiteiten
Voor noodgevallen aan wegen, riolering en openbaar groen, buiten kantooruren: 06 53 70 24 70