Afspraak maken, openingstijden en contact

Algemeen

Afspraak maken, wijzigen of annuleren Burgerzaken

De balie voor burgerzaken is alleen op afspraak geopend, zowel voor aanvragen als voor afhalen. Op dinsdagen kan er tot 18.00 uur en op woensdagen tot 20.00 uur een afspraak gemaakt worden.

Heeft u al een afspraak gemaakt maar wilt u deze wijzigen of annuleren? Dit kunt u doen met de link in het mailtje dat u van ons heeft gekregen als bevestiging van de afspraak.

Afspraak maken Burgerzaken

Openingstijden en telefonische bereikbaarheid

Het gemeentehuis is geopend/wij zijn telefonisch bereikbaar
maandag t/m donderdag 08.30 uur - 16.30 uur
vrijdag 08.30 uur - 12.00 uur

Telefoonnummer: 0113 395 000

Whatsapp: 06 23 23 69 42

Postadres

Postbus 70, 4416 ZH Kruiningen

Fax: 0113 395 333

Facturen

Facturen: invoice@reimerswaal.nl
BTW nummer: NL001598843B02
Rekeningnummer BNG (IBAN): NL24BNGH0285007165
BIC/SWIFT: BNGHNL2G
KvK nummer: 51143313

Calamiteiten

Voor noodgevallen aan wegen, riolering en openbaar groen, buiten kantooruren: 06 53 70 24 70