Gemeente Reimerswaal gaat klanttevredenheid meten

De gemeente Reimerswaal wil haar dienstverlening continu verbeteren. Daarom wordt in de periode 12 januari - 16 maart 2022 gemeten hoe tevreden onze klanten zijn. KCM Survey voert dit onderzoek namens de gemeente uit.

Wij roepen alle inwoners, (medewerkers van) bedrijven en maatschappelijke organisaties op om de korte vragenlijst in te vullen. Dit is anoniem en duurt niet langer dan 5 minuten.

Hoe heeft u een aanvraagproces of andere dienst ervaren? Hoe heeft u het liefst contact met de gemeente? Wat vindt u van de toegankelijkheid van het gemeentehuis? Dit soort vragen worden gesteld. Uw antwoorden helpen de gemeente om te bepalen waar zij de komende jaren in kan verbeteren.

De vragenlijst kan ingevuld worden via de link reimerswaal.nl/klanttevredenheid.

De resultaten van deze meting worden halverwege 2022 openbaar gemaakt via onze website reimerswaal.nl. Dan worden ook de vervolgstappen bekend gemaakt.

Heeft u vragen over het onderzoek? Neem dan contact op met de gemeente Reimerswaal via 14 0113 of gemeente@reimerswaal.nl.

Waarnemend Burgemeester Van Wingerden: "Wij vinden het belangrijk om inwoners continu te betrekken bij het optimaliseren van onze dienstverlening. Dit onderzoek is daarom een eerste uit een reeks. Na deze eerste meting zoomen we in op die onderwerpen die snel verbetering vragen. Daarna worden ook de minder urgente processen opgepakt. De input van inwoners – van jong tot oud - is daarbij steeds van cruciaal belang".