Bestuursakkoord 2026 -2030 vastgesteld

Dinsdagavond, 12 mei, heeft de gemeenteraad het Bestuursakkoord 2026-2030 vastgesteld. Het akkoord heeft de titel 'Verbinden, versterken, vooruitgaan' meegekregen.

Het hele Bestuursakkoord kunt u lezen op deze pagina

In dezelfde vergadering zijn de wethouders Maarten Both (SGP), Ad Meeuwsen (SGP), Nico van der Hoest (Leefbaar Reimerswaal) en Martien van Overloop (Leefbaar Reimerswaal) geïnstalleerd. 

Drie van de wethouders waren eerder geïnstalleerd als gemeenteraadslid. De plaatsen die vrijgekomen zijn in de raad, worden nu ingenomen door Martin van Manen (SGP), Leonard Zandijk (SGP) en Mascha Boone-Tuijnman (Leefbaar Reimerswaal).